Webwinkel Keurmerk en klantebeoordelingen

webwinkel_knop_new.jpg
dierkenner.jpg
ideal-logo.jpg
post nl logo.jpgkdz logo.png
twitter.jpg windowsmail.gif

Volg ons op twitter

 

 

 


klachten en formulier

Niet tevreden?

Indien u niet tevreden bent over onze producten of diensten, neemt u dan binnen redelijke termijn ((veertien) 14 dagen) contact met ons op door het sturen van een e-mail aan info@tuinkenner of of richt uw klacht schriftelijk aan Bio-Webwinkels, Beatrixhaven 25, 4251 NK  Werkendam, onder vermelding van uw naam en adres en woonplaats. zie formulier

 

Bio-Webwinkels zal uw klacht binnen 30 dagen na ontvangst afhandelen. Indien de klacht niet binnen deze periode opgelost kan worden, wordt u hiervan op de hoogte gebracht, met een indicatie van de vertragingsduur.

 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@tuinkenner.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Uitzonderingen retourneren

U kunt uw bestelling alleen retourneren indien de betreffende goederen compleet, onbeschadigd, ongebruikt en in de originele verpakking geretourneerd worden. Wanneer u geleverde artikelen na afloop van de zichttermijn niet aan Tuinkenner heeft teruggezonden is de koopovereenkomst definitief. Na de periode van veertien (14) werkdagen kunt u uw aankoop niet meer zonder reden retourneren. De door Tuinkenner reeds ontvangen betaling wordt uiterlijk binnen veertien (14) dagen na de ontbinding terugbetaald. Het is aan u om aan te tonen dat u tijdig van uw recht tot retourneren gebruik heeft gemaakt. Daarom raden wij u aan ervoor te zorgen dat u in het bezit bent van een afgiftebewijs, een bewijs van ter post bezorging of een vergelijkbaar document.

 

U kunt een artikel in geen geval terugsturen wanneer sprake is van één of meer van de volgende situaties:

• Het artikel was speciaal voor u op maat gemaakt;

• Het artikel is gedurende de periode dat u het op zicht had gebruikt of beschadigd geraakt;

• Het artikel is niet meer compleet;

• Het artikel bevat niet alle door de fabrikant bij levering bijgesloten zaken;

• Het artikel bevindt zich niet in de originele, onbeschadigde fabrieksverpakking (een met zorg opengemaakte verpakking wordt door Tuinkenner niet als een beschadigde verpakking beschouwd);

• Het artikel is duidelijk persoonlijk van aard;

• Het artikel kan door haar aard niet worden teruggezonden

 

Lees ook verzenden en retourneren

 

Standaard formulier voor ontbinding formulier biowebwinkels retour.jpg